Safiey Ilias memilih menjadi pondan untuk ketenangan

KUALA LUMPUR: Safiey Ilias merupakan bekas mak nyah yang sudah meninggalkan dunia pondan, mengesahkan dirinya telah kembali kepada kehidupan pondan semula kerana merasakan ianya lebih memberi ketenangan.

Dalam posting facebooknya yang kini telah mengenakan tudung sebagai fesyen terbaru berkata, “Saya ambil keputusan untuk jadi pondan semula sebab saya dah terlalu penat melalui dugaan yang tak pernah putus-putus. Saya dah penat nak layan dan hadap tohmahan anda semua, bila saya jadi baik pun orang bercakap. Biarlah saya menjadi diri sendiri dan gembirakan diri saya ikut cara saya,”

Katanya, ramai orang mempertikaikan kehidupannya ketika dia kembali pada fitrah asal, selain mendakwa ada yang menuduhnya menggunakan agama untuk menggaut keuntungan dalam perniagaannya.


BACA SETERUSNYA


Post a Comment

Previous Post Next Post