Sayang Papa Saya Tak Ep 9 Streaming Drama Malaysia



sayang-papa-saya-tak-full-episode-on

Sayang Papa Saya Tak Ep 9 Streaming Drama Malaysia

Sipnosis drama sayang papa saya tak ep 8  merupakan sambungan dari ep 7 yang mengisahkan kisah percintaan raisya dan farish yang menarik untuk ditonton

Apakah kesudahannya bersama kita saksikan

Jumlah Episod: 16
Tayangan: Astro Ria HD 123
Siaran : Isnin-Khamis, 10.00 malam
Terbitan: Suhan Movies & Trading Sdn Bhd
Pengarah: Amie Maziah
Adaptasi : Novel Tulisan Hanni Ramsul Sayang Papa Saya Tak

Next Episode: Sayang papa saya tak Ep 10
Previous Episode: Sayang Papa Saya Tak Ep 8

TONTON DRAMA SAYANG PAPA SAYA TAK
SENARAI DRAMA BEST 2016

OST DRAMA SAYANG PAPA SAYA TAK

Download Sayang Papa Saya Tak Episod 9

SENARAI WATAK PELAKON SAYANG PAPA SAYA TAK

Emma Maembong sebagai Raisya
Hisyam Hamid sebagai Farish
Wan Sharmila sebagai Azyan
Sweet Qismina sebagai Fathiya
Seri Aileen sebagai Qalish
Luqman Hafidz sebagai Yusri
Izara Aishah sebagai Kasih
Eleena Sui sebagai Aleeya
Aida Khalida sebagai Puan Rogayah

Tonton Video Sayang Papa Saya Tak Episode 9

Biar aku jadi penunggu merupakan drama lakonan mantap hisyam hamid dan emma maembong


0 comments :