Meh Sandar Pada Aku Ep 11 Video Drama Online



meh-sandar-pada-aku-ep-8_thumb1_thumb[1]

Meh Sandar Pada Aku Ep 11 Video Drama Online

Sipnosis drama Meh Sandar Pada Aku ep 11 merupakan sambungan dari episod 10

Apakah kesudahannya bersama kita saksikan

Jumlah Episod: 13
Tayangan: Slot Dahlia TV3
Siaran : Mulai 30 November 2016, Isnin-rabu 10 malam
Terbitan: Zeel Production Sdn Bhd
Pengarah: Emi Suffian Abd Sabhe

Next Episode: Meh Sandar Pada Aku Ep 12
Previous Episode: Meh Sandar Pada Aku Ep 10

TONTON MEH SANDAR PADA AKU FULL EPISODE
SENARAI DRAMA BEST 2016

OST DRAMA MEH SANDAR PADA AKU

SENARAI PELAKON MEH SANDAR PADA AKU

Aliff Aziz sebagai Dr. Syed Nadzhan
Mira Filzah sebagai Afnan Tasneem
Shazzy Edora sebagai Aleesya (Kecil)
Redza Rosli sebagai Adam Naufal
Raja Ema sebagai Juhara
Marr Mohamad sebagai Dr Ram
Jaja Iliyes sebagai Aleesya
Fiza Halim sebagai Farah
Fendi Seman sebagai Zamarul
Dania Aina sebagai Syarifah Emira
Badrul Muhayat sebagai Syed Irham
Azri iskandar sebagai Syed Azhar
Asyraf Aley sebagai Syed Emir
Aishah Ilias sebagai Mastura
Aidit Noh sebagai Lukhman
Adam Darwisy sebagai Syed Nadzhan (Kecil)

Tonton Video Meh Sandar Pada Aku episode 11

Meh Sandar Pada Aku merupaka drama lakonan mantap mira filzah dan aliff aziz



0 comments :