Ibrahimovic mahu menjadi tuhan di Manchester




Eric Cantona yang sebelum ini digelar sebagai Raja Manchester United telah membuat kenyataan yang menyatakan Ibrahimovic mempunyai potensi untuk menjadi Putera Manchester United.

Walau bagaimana pun Ibrahimovic mempunyai pendapat sendiri untuk menyanggah raja manchester itu.

Ibrahimovic mahu menjadi tuhan di Manchester

"Saya mendengar apa yang dia [ Cantona ] berkata dan saya mengucapkan tahniah kepada beliau kerana saya memang mengagumi beliau ," katanya. "Tetapi dia harus tahu bahawa saya tidak akan menjadi raja Manchester. Aku akan menjadi Allah Manchester. "

"Saya telah mendengar komen beliau [ Cantona ] dan saya mengucapkan tahniah kepada beliau kerana saya memang mengagumi beliau ," katanya. "Tetapi dia harus tahu bahawa saya tidak akan menjadi raja Manchester sebaliknya saya akan menjadi tuhan di Manchester" merupakan komen yang telah diberi oleh Ibrahimovic sebagai repon balas kepada kenyataan yang dikeluarkan oleh Cantona.


0 comments :